Pakker​ - profesjonell ryddehjelp med KonMari metoden

Gratis

Uforpliktende telefonsamtale. 

Passer både om du bare har noen spørsmål eller vet du ønsker hjelp. Vil du vite hvem jeg er først? Klikk her

Ring på telefon 976 61 479 eller send mail til monica@rydd-deg-fri.no

 

En-dags konsultasjon

Kan variere fra 3 til 5 timer. 

 

Passer om du trenger bare litt hjelp eller vil teste ut om dette er noe for deg. 

 

Pris ved forespørsel.

12 timers pakke

Timene kan for eksempel fordeles over tre 4-timers økter plassert i passende intervaller.  

Vi kommer et godt stykke med denne pakken.​ Kanskje er det denne du trenger for å få en ordentlig kick-start? Ved behov kan pakken utvides. 

Jeg hjelper deg i avtalte KonMari kategori(er). Inkludert er både sjekklister og hefte som vil være til god hjelp både under og etter vi har jobbet sammen. 

 

Ting som skal gis bort, og får plass i en vanlig personbil, leverer jeg til gjenbruk uten tillegg i prisen. 
 

Pris ved forespørsel. 

 

20 timers pakke

Kan endres til flere timer ved behov. 

Timene kan for eksempel fordeles på fem 4-timers økter.

Med denne pakken får vi grave dypere og komme enda lenger. 

Ting som skal gis bort, og får plass i en vanlig personbil, leverer jeg til gjenbruk uten tillegg i prisen.

 

Jeg hjelper deg i avtalte KonMari kategori(er). Inkludert er både sjekklister og hefte som vil være til god hjelp både under og etter vi har jobbet sammen.  

 

Pris ved forespørsel. 

Vanlige spørsmål

 

Hvor mange timer pleier oppdrag å vare?

- Det er flere ting som virker inn på lengden. F. eks. antall ting du eier, hvor mye du er villig til å gjøre mellom hver ryddeøkt, hvor raskt du greier å ta avgjørelser rundt hva du vil beholde osv.

 

Jobber du i helgene?

 

- Ved ekstra avtale gjør jeg oppdrag også enkelte helger. 
 

Hvor reiser du på oppdrag?

 

- For å unngå ytterligere fakturering for reise og eventuelt overnattingskostnader, jobber jeg hovedsakelig i Grenlandsområdet. Men ta kontakt, siden jeg i enkelte tilfeller drar lenger.

Tilpasses ryddingen etter hvem du er hos?

- Ja, så klart. Noen er veldig praktiske og ønsker kun å fokusere på den fysiske ryddingen, mens andre vil bli litt kjent med seg selv i prosessen. De fleste er midt i mellom. Og når det kommer til alder og helse hos kunden, blir alt tilpasset på best mulig måte. 

Hvorfor må jeg være til stede under oppryddingen?

 

- Du bestemmer over hva slags gjenstander du vil beholde. I tillegg, ved å være involvert i prosessen minsker sjansen for tilbakefall av rot. Jeg guider deg i metoden og tankesettet bak.

Hvorfor jobber du en-til-en?

 

- Denne typen opprydding krever konsentrasjon og andre personer ville forstyrre prosessen.

Tar du alltid bilder når du hjelper folk å organisere? 

- Bilder er ikke et "must". Jeg tar aldri bilder eller bruker de til markedsføring uten kundens  tillatelse. I flere tilfeller ønsker kunden å ha bildene for seg selv og det er helt ok. 

Kommer du til å si hva jeg skal kaste?

- Alle avgjørelser rundt hva du skal beholde er opp til deg. Det er likevel lurt å innstille seg på at noe av prosessen frem mot å få bedre plass eller bedre oversikt, handler om å kvitte seg med ting en ikke trenger eller er glad i.  

Partneren min vil ikke rydde og ønsker heller ikke jeg skal få hjelp, hva skal jeg gjøre?

 

- Mange er redde for at noen andre skal kaste deres ting. Når vi rydder sammen skal vi kun konsentrere oss om dine personlige eiendeler. Ting som dere felles eier, og som du vil kvitte deg med, må de få være med på å ta avgjørelser rundt etter vi har hatt rydde-økt sammen.  

 

Ofte vil en partner/familiemedlem godta at du ønsker å organisere hvis de skjønner at deres personlige ting ikke blir tatt med. 

Frakter du bort ting jeg skal gi vekk?

- Etter avtale, de gangene det er snakk om mindre mengder. 

Rydd deg fri AS

Bølehøgda

3746 Skien

Telefon: 976 61 479

  • Facebook Social Ikon
  • Instagram

©2020 av Rydd deg fri AS.

Personvernerklæring