Pakker​

Gratis

Uforpliktende og gratis telefonsamtale.

Passer både om du bare har noen spørsmål eller vet du ønsker hjelp. Hvis du ikke liker å snakke i telefon kan dialogen foregå via e-post eller Messenger.

Ring meg på telefon 976 61 479 eller send mail til monica@rydd-deg-fri.no

 

Ryddedag

Kan variere fra 3 til 5 timer.

Passer om du trenger bare litt hjelp eller vil teste ut om dette er noe for deg.

 

Vi tar for oss en kategori du trenger hjelp i. Kategoriene er klær, bøker, papir, komono (diverse) og sentimentale gjenstander. Rekkefølgen er en anbefaling for å få best effekt, men jeg hjelper deg uansett hvor du trenger hjelp. Pris ved forespørsel.

Ryddepakke 12 timer

Er du på jakt etter en mellomstor ryddepakke vil denne være ideell for deg. Timene kan for eksempel fordeles over tre 4-timers ryddeøkter plassert i passende intervaller.  

Jeg hjelper deg i avtalte kategori(er). Inkludert er både sjekklister og arbeidshefte som vil være til god hjelp både under og etter vi har jobbet sammen. Pris ved forespørsel. 

 

Ryddepakke 20 timer

Kan endres til flere timer ved behov. 

I denne pakken rekker vi over mye. Timene kan for eksempel fordeles på fem 4-timers ryddeøkter.

 

Jeg hjelper deg i avtalte kategori(er). Inkludert er både sjekklister og arbeidshefte som vil være til god hjelp både under og etter vi har jobbet sammen.  Pris ved forespørsel. 

* Om noen ønsker å organisere på en mer tradisjonell måte der vi jobber i områder i stedet for kategorier, er jeg fleksibel. 

 

Vanlige spørsmål

 

Hvor mange timer pleier oppdrag å vare?

- Det er mange variabler som virker inn på oppdragene. F. eks. antall ting du eier, hvor mye du er villig til å gjøre mellom hver rydde-økt, hvor raskt du greier å ta avgjørelser rundt det du eier osv.

 

Jobber du i helgene?

 

- Ved ekstra avtale gjør jeg oppdrag også enkelte helger. 
 

Hvor reiser du på oppdrag?

 

- For å unngå ytterligere fakturering for reise og eventuelt overnattingskostnader, jobber jeg hovedsakelig i Grenlandsområdet. Men ta kontakt, siden jeg i enkelte tilfeller drar lenger.

Tilpasses ryddingen etter hvem du er hos?

- Ja, så klart. Noen er veldig praktiske og ønsker kun å fokusere på den fysiske ryddingen, mens andre vil bli litt kjent med seg selv i prosessen. De fleste er midt i mellom. 

Hvorfor må jeg være til stede under oppryddingen?

 

- Du bestemmer over hva slags gjenstander du vil beholde. I tillegg, ved å være involvert i prosessen minsker sjansen for tilbakefall av rot. Jeg guider deg i metoden og tankesettet bak.

Hvorfor jobber du en-til-en?

 

- Denne typen opprydding krever konsentrasjon og andre personer ville forstyrre prosessen.

Tar du alltid bilder når du hjelper folk å organisere? 

- Bilder er ikke et "must". Jeg tar aldri bilder eller bruker de til markedsføring uten kundens  tillatelse. I flere tilfeller ønsker kunden å ha bildene for seg selv og det er helt ok. 

Kommer du til å si hva jeg skal kaste?

- Alle avgjørelser rundt hva du skal beholde er opp til deg. Det er likevel lurt å innstille seg på at noe av prosessen frem mot å få bedre plass eller bedre oversikt, handler om å kvitte seg med ting en ikke trenger eller er glad i.  

Partneren min vil ikke rydde og ønsker heller ikke jeg skal få hjelp, hva skal jeg gjøre?

 

- Mange er redde for at noen andre skal kaste deres ting. Når vi rydder sammen skal vi kun konsentrere oss om dine personlige eiendeler. Ting som dere felles eier, og som du vil kvitte deg med, må de få være med på å ta avgjørelser rundt etter vi har hatt rydde-økt sammen.  

 

Ofte vil en partner/familiemedlem godta at du ønsker å organisere hvis de skjønner at deres personlige ting ikke blir tatt med. 

Frakter du bort ting jeg skal gi vekk?

- Etter avtale, de gangene det er snakk om mindre mengder. 

Rydd deg fri AS

Bølehøgda

3746 Skien

Telefon: 976 61 479

  • Facebook Social Ikon
  • Instagram

©2020 av Rydd deg fri AS.

Personvernerklæring